H U S H

Jag är helt pepp nu inför veckans äventyr. Imorgon åker jag till mamma, blir två dagars badande och hundvakt. Sen på torsdag inleds tredagarsfestivalen Rockweekend, 53 konserter. Jag är så pepp. Har sett att det ska vara strålande sol också. Hur jävla underbart är inte det. Ikväll ska det packas. Blir ingen camping för mig då mamma bor i närheten. Men att springa runt i festivalområdet från 13 - 02


Tankar
Skrivet av: Art By Tina

Åh så skoj, längtar tillbaka till sweden rock när jag hör ordet festival - det är den bästa enligt mig, fast rockweekend låter jäkligt bra också.

2010-07-05 @ 11:37:08
Blogg: http://trueborn.blogg.se/
Skrivet av: Vanadesse.

går inte att kommentera ovan :)

fan va vidrigt! och sjukt dåligt att han inte fått nåt boende. riktigt dåligt.



mjo du har en poäng. dock va denna drömmen bara underbar även om jag önskar att det vore verklighet :)

2010-07-05 @ 14:39:13
Blogg: http://vanadesse.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0