DAGEN I ETT NÖTSKAL

Det här är nog inte min dag idag. Just nu har jag rusikgt ont i vänstra låret. En kopp med hett te vatten föll ner i famnen min och nu under några timmar har de krypits i kroppen. Vid varje ord så kryper det ännu mer. Jobbat med en ny person idag på jobbet. Det tar på krafterna. Att ständigt dela ut order istället för att sammarbeta. Och nu håller kameran på att lägga av. Jag som ville lägga upp en fin fin bild på mina nya pyjamasbyxor som jag beställde från Junkyard.

Men hela dagen har inte varit fy skam. På tisdag fyller syster min år men hon firades idag istället. Med tårta och god mat. Nu ska jag somna och hoppas på en bättre morgondag.

Sen ska jag ta och lista ut hur jag lägger upp bilder i bloggen då jag bloggar från mobilen.


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0