DÅ JAG TAR ÖVER VÄRLDEN SKA ALLT ÄNDRAS



Vill ni veta vad jag gör just nu? En roligare sysselsättning kan alla hitta. Men jag vakar över brevinkastatet. Varför undrar ni? Då ska jag berätta det för er.

I snart hela Juli månad har vår port inte fungerat som den ska. Den är låst och man behöver nyckel för att komma in. I vanligt fall så stängs porten efter klockan nio just för att okända inte kommer in. Problemet är bara på vår port och de andra i området är inte drabbade av problemet. Jag vet att en granne har ringt om problemet för flera veckor sen men inget har fixat problemet. Vår hyresvärd har ju semester och då går det inte att förvänta sig något. Eftersom det är bara vår port är det väl inge större problem.  Fuck you säger jag.

Igår satt det en fin lapp på vår port från vår käre brevbärare där han snällt informerar att han inte har kunnat dela ut post åt oss under en veckas tid just för att vår port är låst. Idag har jag ställt upp den och inväntar. Jag ska ha tre avier och första säsongen av Two and a half Men. Jag har väntat länge på dom. Förbannat mig varför de aldrig kom. Men igår fick jag svaret. Så nu väntar jag.


Tankar
Skrivet av: Vanadesse.

eller hur! detta kommer fan bli grymt. men ja e lite skeptisk till de tidiga spelschemat... Maiden sist ut kl 21 hmm...

2010-07-28 @ 12:26:45
Blogg: http://vanadesse.blogg.se/
Skrivet av: Vanadesse.

kan inte gra annat än hålla med. vi får väl för första gången nånsin hoppasd på förseningar helt enkelt;D

2010-07-28 @ 13:19:15
Blogg: http://vanadesse.blogg.se/
Skrivet av: carro

åh vi fick första säsongen för någon dag sen! :)

2010-07-29 @ 16:39:36
Blogg: http://caarroekholm.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0