TATUERINGSKISS

Min tatueringsskiss börjar ta form. Små delar jag vill ha med. Delarna som tatueraren senare får sätta ihop. Jag letar efter en Thåström text att sätta dit så jag letar i min thåström box. En bok samlad med alla hans textar fram till Sällskapet. Det finns ingen som är bättre än han att sätta ord på känslorna.

Dom kryper alltid och vill in.
Dom kryper runt, runt på mitt skin
Dom kryoer alltid fast man inte vill.

***

Var inte rädd för mej, jag e så rädd för dej
sluta fråga hur jag mår.
Precis som vanligt men försöker ändå
fast jag har öppna sår

Ingen av texterna som passar in, så jag letar vidare


Tankar
Skrivet av: Bunny

Ja. Han vet att sätta ord på känslor.

2010-12-02 @ 23:34:46
Blogg: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0