FÖRSTA DAGEN PÅ DET NYA LIVET

Vardagen nu känns jättekonstig. När vi kom hem igår gick jag och letade efter katterna. Jag vet att de inte bor här längre men ändå letar jag. Tittar om de ligger och sover på byrån eller sitter vid matskålarna och vill ha frukost. Det känns fruktansvärt. Snart ska jag möta upp vännen, byta julklappar och hjälpa henne med en skoluppgift. En tom lägenhet lockar inte.


I helgen var jag hos mamma, nu bor hon ute på landet. På landet åker man spark till närbutiken och löser korsord till p3 eller p1.


Tankar
Skrivet av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Mysigt att bo på landet. Det vill jag. :-)

2010-12-13 @ 12:14:24
Blogg: http://hannafialotta.blogg.se/
Skrivet av: Laks

Härligt på landet :) vill också bo så! vad har hänt med katterna? :/



SV: förlåt att ja svarar så sent :S jag använder ju body shop, men annars vet jag att Yves Rocher har både schampo, balsam och kroppstvål. Och den är dessutom ganska mkt billigare. Var i en sån butik igår faktiskt :) dem kostade typ runt 50 kr styck, till skillnad från body shop där dem kostar typ 100 :/ det finns iaf yves Rocher-affärer i Solna Centrum, och inne i city ganska nära sergels torg tror ja - i sthlm pratar ja om nu, har inte koll på vart dem finns i andra städer. Men det går ju att ta reda på om man bara går in på hemsidan :)



annars kan man ju beställa hem hår-grejer från nätet, för många av företagen på listan är inte så stora så ska man handla av dem är det internet som gäller. t.ex. här : http://www.lifehair.fi/shop/product_catalog.php?c=1



lycka till :)

2010-12-13 @ 12:32:48
Blogg: http://laks.webblogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0