DAGNES BOKSTAV ÄR E

Jag vet inte om Dilba eller Evergrey gjorde den här låten först. För mig spelar det ingen roll. Jag mer än älskar Evergreys version av I'm Sorry. När de sjunger It's disgusting what dreams can do to you ryser det genom hela kroppen. Den här låten för mig att vilja kräkas av sorg och ångest. Låten har följt med länge och kommer alltid påverka mig.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Jag tror Dilba var först, om jag inte minns fel reagerade jag när jag hörde Evergreys version på radion för ett x antal år sedan.



sv: Så trist ju! Jag älskade mina långa naglar och jag som älskar att göra grejer på dem, det blir liksom inte så fint med korta. :(

2010-12-28 @ 21:11:36
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0