UPPDATERING I NATTEN

Klockan närmar sig halv fem och jag har ännu inte somnat. Efter en allt för bra kväll kan jag inte somna och låta det ha ett slut. Jag älskar att ligga vaken, fundera och ta in vad som har hänt. Smög in på Patricia för att fira min syster som har fyllt år. Efter den goda middagen mötte vi upp flera vänner för en utgång på Harry B James.

Att få vara där, omringad av den musiken jag dyrkar. Som får alla att hoppa av glädje. Känna att allt är möjligt. Se alla små rockstars, sleazare, goa människor, stammisar och vänner springa runt i en enda stor röra. Det värmer. Att få vara del av en sammhörighet som finns där. Jag älskart.

Sen är alltid mitt ego på topp då jag är där, som i kväll då jag stod i toalettkön tappade en kille sitt ölglas medan han stod och tittade in mig, det värmde.


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0