HEAVENS ON FIRE

Ni kan inte ana hur glad jag är idag. För en halv timme sen slutade jag jobbet. Nu är helgen som jag har väntat på äntligen här. Men väl hemma är det stress. Ska hinna skita, duscha, diska, måla naglarna. Och sen korkas det upp. Vänner anländer klockan halv sju. Mat ska lagas. Sen nalkas det kungsträdgården och utgång. Nu spelas Kiss på i bakgrunden. Det kan inte bli bättre.


Tankar
Skrivet av: voff

Jag hoppas att ni får det bra imorgon på Sonicsphere. Jag tillbringade 16 timmar i går med att bygga upp scen 2 där Motley ska spela. Det var tungt och skitigt så idag så ömmar hela kroppen. Imorgon så är det samling 21:00 för oss som är scen 2 och då ska jag tillbringa dom närmaste 12 timmarna med att riva den. Om jag ser till er så ska jag säga hej men eftersom det är sagt att det är 45 000 biljetter sålda så lär man inte träffa någon man känner. Ha det bäst.

2010-08-06 @ 20:15:47

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0