EN SMULA TREVLIGHETER

På fredag blir det en massvis med trevligheter. Och det passar bra då jag ska sprinag till tandläkaren med gultänder på onsdag och borra ett hål. Jag bävar. Jag vill inte. Men åter till trevligheterna. Det börjas på Gröna Lund då The Baseballs ska spela. Jag har väntat och väntat. Deras musik är ett lyckorus. Efter spelningen bär det av mot vännen och fira hennes födelsedag. Jag älskar september månad. Det är årets festmånad. Alla fyller år då!




Tankar
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

åååh jag vill gå på grönan!!!

2010-08-30 @ 17:06:25
Blogg: http://emmasays.blogg.se/
Skrivet av: Vanadesse.

Såna moments är helt amazing! Kommer aldrig glömma det. Har aldrig sett Thåström men kan tänka mig att det va mäktigt. Som du säger så berättar han hela historier i sina sånger ju. Lovely.

2010-08-30 @ 19:37:32
Blogg: http://vanadesse.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0