DAGEN EFTER SONISPHERE

Bussen påväg till Sonisphere slår det mig. Helvete. Jag hade glömt kameran. Jag var för bakis för att vänta om. Accepterade läget och försökte hitta på andra lösningar. Men när vi väl kom dit var jag glad över att jag inte tog med mig kameran. Den skulle ha blivit förstörd på en gång. Vilket satans oväder och inga recurser fanns det att hålla den större delen av publiken torra.

Några bilder tog jag med mobilen. De kommer upp sen. Och en bättre uppdatering om gårdagens festivalande.


Tankar
Skrivet av: Art By Tina

Missade Alice helt och hållet, pimplade öl istället, lite synd, men har sett deras show förut så det gjorde mig inte så mycket.



Hade du en grym dag (förutom regnet då kanske)?

2010-08-08 @ 21:01:08
Blogg: http://trueborn.blogg.se/
Skrivet av: Emma - On the moon with Steve.

Jag hittade den på Myrorna för några enstaka kronor. Finns säkerligen flera på olika Second hand-affärer :)

2010-08-08 @ 21:30:46
Blogg: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0