BARA PENDELTÅGET SOM STÖR

jag har klättrat upp till de högsta berget i skogen. sitter nu bland trädtopparna och låter vindarna svalka mig. här uppe är de inget som kan dra ner mig. ingen kommer åt mig. förutom någon enstaka myra som vill ha en bit av mig. jag älskar det här berget. jag kom altid upp hit förut med vår hund då vi gick på våra långpromenader. hur vi kunde sitta här och bara titta. det var svårt att dra henne härifrån då hon älskar höjder. hur vi har suttit här i vinterkylan bara så jag skulle få en tid att andas. sen att klättra upp för det här berget är en rätt bra träning för min slappa kropp.

jag har gjort en deal med mig själv. minst två gånger i veckan ska jag gå promenader i älvsjöskogen. jag behöver det. sen måste jag träna upp mig lite då jimmy har fått för sig att vi ska börja springa ihop.


Tankar
Skrivet av: Vanadesse.

det e najs =) älskar att pyssla =)

2010-08-16 @ 18:09:23
Blogg: http://vanadesse.blogg.se/
Skrivet av: Jessi Fox - TÄVLING PÅGÅR!

vafan... vart vare du bodde??

2010-08-16 @ 20:05:26
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0