ATT PENGERNA ÄNTLIGEN GÅR TILL VETTIGA SAKER, SOM LITE HEAVY METAL

Jimmy sitter i publiken och jag sitter hemma i soffan. De funkar för mig då mitt hjärta inte brinner lika mycket för metal som hans gör. Hann se några låtar med Anthrax och fy satan i helvete vad dom är bra. Aldrig hört för. Lyckades hinna hem innan Metallica gick på scenen.

Jävla bra idé av SVT att köra livesändning. Och jag hade ingen aning om de förens igår. Tack vet jag bloggare som skriver om vettiga saker så jag inte missar något. Och om SVT får fler såna här bra idéer kan jag till och med betala ännu mer i tevelicense.

Och Lars Ulrich då. Kan inte han bli min nya lekkamrat. Eller lekfarbror. Han skulle passa bra på en förskola och underhålla alla småbarn. Vilken energi där bakom trummorna, eller snarare på och bredvid trummorna.


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0