SKEBOKVARNSV. 209

Jag kommer ihåg då jag fick hans album, julen 2005. Min första Thåströmskiva. Den var den här skivan som fick  mig att första varför jag vill ha den riktiga varan och inte en mp3låt på datorn. Jag vill få ligga på mitt sovrumsgolv, lyssna och läsa igenom texterna som följs med. Att få lägga fokus just på skivan. Omsorgen som Thåström har lagt ner. Han öppnar helt fantastiskt med Brev till 10:e våningen. Det finns inte en låt som jag inte tycker om. Då han har lätt att förstöra en låt med syntinslag. En skiva jag älskar helt enkelt.



Tankar
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

underbara thåström. jag ville stå längst fram när jag skulle se honom 2001. och det gjorde jag. fast jag blev nertryckt och kliven på och vakterna fick lyfta över mig. ändå var det typ det grymmaste jag upplevt. han är galet bra... men mer avundsjuk är jag nog på mor och far som fick se Ebba Grön flera gånger innan de splittade :/

2011-01-15 @ 16:53:11
Blogg: http://emmasays.blogg.se/
Skrivet av: Hanks

haha jaa dräggigt härliga bilder :D

2011-01-15 @ 19:44:23
Blogg: http://lifeisahighway.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0