EN KVÄLLSPROMENAD FINNS I TANKARNA

Idag känner jag mig förbannat lat. Orkar inte ens gå ner till butiken som ligger fem minuter ifrån. Ska bara få i mig lite mat sen ska jag peppa mig att gå på promenad. Ska hämta ett paket sen måste jag få frisk luft. Att vara inne en hel dag, helt själv tär på mig. Jag får inte hamna i den onda spiralen. Jag längtar efter tights och gummistövlar-väder. Det blir inte enklare, skönare och ändå snyggt än så.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

sv: Samma här - hör också grannarna gå på toa. Hos mamma kan jag även höra att dem kissar, det är stört.



Det verkar som att jag sluppit, skönt! Pappa mår bättre också så. :)

2011-01-11 @ 16:23:17
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0