AS I DREAM ABOUT MOVIES THEY WON'T MAKE OF ME WHEN I'M DEAD

Och nu sitter jag och svär såhär på kvällskvisten för mig själv. De går inte att bädda in Youtubeklipp. Så jag tycker ni ska ta och lyssna ändå på låten. Hinder har gjort en cover Bon Jovis Bed of Roses. Det slog mig efter ett tag hur klockrent det är, det låter som han läspar. Speciellt då han sjunger Oh, I wanna be just as close as the Holy Ghost is, And lay you down on bed of roses

Förmodligen något jag bara inbillar mig. Men det hjälper. Blir inte lika smärtsamt att lyssna på den låten.


Tankar
Skrivet av: Art By Tina/Tina Axelsson

Jag är inte så förtjust i covers, blir ofta besviken. Jag är av principen att original ska vara original. Men det finns ju alltid undantag.

2011-01-24 @ 09:45:09
Blogg: http://trueborn.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0