TRÅKIG TRÅKIG UPPDATERING

Om jag skulle skriva om alla äventyr jag har gjort idag skulle jag ljuga. Jag har gått runt i flott hår och allt för stora mjukiskläder. Spelat Fabel 2 och tagit det lugnt. Jag behövde en till dag för att riktigt samla ännu mer energi. Bästa är att kunna sitta hemma utan att få dåligt samvete. Just nu njuter jag av ensamheten, konstigt nog. På torsdag åker Jimmy bort igen, hemma lördagkväll för att sedan jobba i Norge en vecka till.

Jag ska försöka hinna göra om lite i lägenheten medan han är borta. En liten överraskning för han är så fin.


Tankar
Skrivet av: Joss

Fiin ny header! :)

Kärlek till mjuukisbyxan!

2011-02-08 @ 21:59:45
Blogg: http://sickbitch.se

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0