ATT DE SKA FLYTTAS

Om någon timme ska jag ta mig till pappa och hans fru och vara till nytta. De ska flyttas. Inte alls lockande att gå ut i regnet. Men ett par höga gummistövlar och ett prickigt paraply räddar dagen. Fast de hindrade inte mig i natt. När vi vandrade hem i natten hoppade jag i alla vattenpölar jag såg. Jag blev blöt. Jimmy blev blöt. Jimmys kompisar blev blöta. Och jag blev glad.

Hoppas pappa kommer servera den obligatoriska flyttmaten, pizza och läsk.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Åh, är det dina föräldrar? Eller åtminstone farsan? :)



sv: Neeej, det är alltid trist när alla andra vill sova och man själv vill vara uppe! Sen är det riktigt jobbigt när man är den enda som vill sova också. :P

2011-08-20 @ 12:00:45
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: - Alexandra!

sv: Lööööv din pappas hår! Min farsa hade långt ett tag, fram till han var kanske... 24 eller nåt. Inte så gammal visserligen men, ja. ;D

2011-08-20 @ 12:34:32
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0