TID HOS FARBROR DOKTOR

Om 50 min har jag tid hod någon läkare som heter Fredrik, eller var det Niklas? Jag ska allergitesta mig. Tandisen förra veckan och nu farbror doktor. Min plånbok kommer vara tom efter det här. Det värsta är att mitt besök kunde ha blivit gratis. Om jag hade vart duktig att komma ihåg att stämpla till ett frikort.

Men jag trodde, eller snarare hoppades att operationen förra året skulle vara det sista. Att inge mer läkarbesök behövdes på ett tag. Men så fel jag hade. Är uppe i två frikort snart. Att ligga i den där sjukhussängen var bland de värsta jag har varit med om. Raklång på rygg i sex timmar. Inte ens sätta sig upp eller gå och gissa. Jag höll mig rätt bra då.

 


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0