I DONT FEEL LIKE DANCING

Jag är så fruktansvärt trött. Kanske allergimedicinen som börjar göra sig påminnd?! Igår slockande jag halv nio och nu vill jag bara krypa ner och somna in igen. Hua. Men jag biter ihop och försöker hålla mig vaken till 21,15 då en ny serie visas på ettan. The Event. Sambon sa att det påminde lite om Flashforward. Kanske sova en kvart då? Snälla. Hua. Kanske tagga till musiken och städa upp? Hua, tråkiga söndag. En värdelös jobbhelg.

Men nästa helg blir det andra bullar. Fy satan vad jag har längtat och längtat.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

sv: Jo jag missade också Dio, på Sonisphere i år, väldigt tragiskt vad som hände måste jag säga. :(

2010-10-04 @ 10:16:23
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: Jessi Fox

asså wtf har jag missat??? allregimedicin? eller! vänta nu.. det har jag frågat förut! tror jag?

2010-10-04 @ 10:25:46
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0