10;38 Jag fick en stroke men är glad ändå

Igår var en sådan dag som varken spenderades vid datorn eller i hemmet. Det var gassande sol och dags att bada i vågor igen. Det var altanhängdag med luftgitarrer. Myggbiten och med en fin bränna stannar jag hemma idag för att städa lägenheten som behöver sig ett litet upplyft. De värsta solimmarna får passera och då sticker jag ut igen för att fira att jag fick semester idag. En lugn picknick ska det bli vid vattnet för att varva ner lite och ta in allt som händer nu. Allt för mycket händer nu, på gott och ont. Jag vill fokusera på det positiva, därför är den här planerade picknicken behövlig. Fokusera och planera vår framtid.





Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0