FOLKS VIDRIGA HANDLINGAR

Idag hände det igen. Fast nu i en coop butik i älvsjö där jag bor. En person som snattade och hotade personalen med kniv. Det är vidrigt. Hur din livssituation än är så avgör du i den stunden att ditt liv är mer värt än butikspersonalen. Vapen eller inte vapen. Du utsätter personalen för en sån jävla kränkning, du tar bort all trygghet som människan har byggt upp. Du förstör dens jobb och tro på människor.

Sen börjar jag bli mer rädd ju närmare jul och nyår vi kommer. Hur desperata männikor är för att få den perfekta middagen, kläderna och alkoholen. Hur de måste ha pengar, eller mat för att sponsra livsstilen som många lever för vid dom här helgerna. Tur nog har jag inte många tider kvar nu den här månaden. Men på onsdagkväll kommer det nog vara tungt. Jobba med en person som jobbar hos oss varje halvår. En rutinerad då hon jobbar men glömmer bort då hon längre inte gör de.

Men jag ska klara det. Det är jag som väljer och bestämmer över mitt liv. Jag väljer att våga jobba.


Tankar
Skrivet av: Bunny

Det är sjukt! Folk borde tänka mer på vad som är rätt och fel, och hur de kan lösa saker och ting på ett bra sätt. Och sträva efter saker som det trivs med, och kan klara av. Inte sträva efter vad som förväntas. GALET!



Svar: Bara väntar på att de ska trilla ner nu, haha!

2010-12-20 @ 23:04:50
Blogg: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Skrivet av: - Alexandra!

Fan vad sne jag blir alltså! Jag behöver inte säga mycket om det, för du har redan sagt innebörden i ett rån. Arg blir jag, som fan.



Jag håller mina tummar för dig, att den sista tiden nu ska gå bra för dig!

2010-12-21 @ 08:53:09
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: pimpXprincess

Så jävla hemskt :/



Svar: Jo, jag skulle också tappa intresset. Hehe!

2010-12-21 @ 09:37:50
Blogg: http://www.pimpxprincess.se/
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

usch så vidrigt!!!

2010-12-21 @ 09:45:20
Blogg: http://emmasays.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0