POREC, EN ROMANTISK STAD

Morgonen började klockan sex på morgonen. Livrädd efter en mardröm väckte jag Jimmy. Fel val av mig. Efter en kvart var jag tvungen att massera hans rygg. Tydligen hade han skottat några ton igår. Vaknat tre timmar är vanligt och nu har jag massvis med tid över. Därför letar jag efter billiga och mysiga resor, främst till Kroatien. Vi åker den 18 eller 19e september. Det är underbart att få titta på bilder där du ser mysiga blå hav. Läsa om resetips vart vi kan snorkla i Kroatien och vilka färjor vi ska ta över till Venedig för att få spendera en dag där.

Det är inte långt kvar nu och jag har faktiskt börja längta, hoppas och se fram emot en osäker resa.


Tankar
Skrivet av: Jessi Fox - TÄVLING PÅGR!

Hahaha, tvungen att massera?? Du kunde lixom inte säga nej?? ;D



Klart det stärker en! Annars skulle man inte hålla på med sånt där. Anyways, jag bor i Handen.. Om du vet vart det ligger. Annars kan vi säga haninge bara.

2010-08-17 @ 07:40:35
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Skrivet av: JESSI FOX - TÄVLING PÅGR!

Åh, gör du??!! Jag bor fan i närheten! Bara en kvarts gångväg emellan.. Så du skickar dom inte till bagis? Tycker bagis har bättre koll ärligt talat..

2010-08-17 @ 09:33:34
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Skrivet av: Angie

sv: ah, så trevligt. finaste stället i europa, no doubt! Dock vet jag inte hur varmt det är i september... Nog för att det är vid medelhavet men sen beror det på hur långt söderut ni ska... Men det är nog bara skönt med lite svalare väder! :) Vi höll på att grillas ihjäl med 40 grader i skuggan och över 50 i solen.. :P Trevlig resa!

2010-08-17 @ 15:35:00
Blogg: http://begforit.blogg.se/
Skrivet av: Angie

hehe, nu såg jag att det stod porec. :P seg... porec är kanske inte bästa stället att rekommendera då den har ganska mycket industri... plus att det ligger ganska långt norrut och i september är det nog inte jättevarmt. men badvänligt och kjolvänligt, dock inte stekhett! ^^

2010-08-17 @ 15:40:33
Blogg: http://begforit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0