DAGENS FYND PÅ JOBBET

Idag gjorde jag ett fynd på jobbet. De ligger nu och väntar på sin rätta ägare. Men om ingen kommer. Då går det tillhör det kassan enligt reglerna. Personalfest delux. Men jag tror jag vet vilka de var som tappade det. Tyvärr ingen jag har sett förut. Jag hoppas den rätta ägaren kommer tillbaka. För det svider som in i helevte att tappa 2,000 kr.

Det finns ärliga människor här i världen. Hittade bunten bredvid en tant, genast sträcker jag fram handen och frågar om det är hon som har tappat sedelbunten. Men hon tittade i plånboken och sa nej. Tiden får utvisa helt enkelt.


Tankar
Skrivet av: Jessi Fox

ta stålarna själv ffs!!!!!!!! :D:D:D::D

2010-08-03 @ 22:43:14
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0