ATT BERÄTTA LITE OM MINA TABBAR PÅ METALTOWN

Vi kan börja hela festivalen med att jag tappar bort våra festivalbiljetter. Vi har slagit upp tältet och allt, och hittar inte biljetterna. Och tältet tog kanske en halvtimme att slå upp. Vi börjar vandra tillbaka och hittar några papper ihopvikta på ängen. På papprerna står mitt namn och den fina streckkoden för att få ut armbanden.

Dagen efter, första dagen på Metaltown springer vi till från All That Remains spelningen till Sparzanza spelningen, trodde jag ja. Vi lyckades hamna på Graveyard spelningen. Dom var bra, men jätteförvirrande då vi trodde att de var Sparzanza. Så vi gick därifrån då de bara var fel.

Sen den värsta tabben då, kamera helvetet gick sönder precis innan Avenged Sevenfold spelningen. Regnet öste ner som in i helvete så vi missade början på Korn spelningen.

Fast festivalerna i helhet var gryma. Bra band, bra stånd. Bra med campingen. Fast festivalområdet var för litet.

        


Tankar
Skrivet av: Vanadesse.

Tack baaaabe ;D Sjukt nöjd är jag!



Fan va najs med Metaltown! Jag har sjuk separationsångest från SRF haha,

2011-06-20 @ 18:27:44
Blogg: http://vanadesse.blogg.se/
Skrivet av: - Alexandra!

Fan vilken PANIK att tappa bort biljetterna!

2011-06-20 @ 21:23:24
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

fan för regn och tappa bort biljetter men yeey för festival!

2011-06-21 @ 10:57:49
Blogg: http://emmasays.se

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0