ATT SE LARS WINNERBÄCK PÅ MIN FÖDELSEDAG

Det känns som jag precis har köpt konsertbiljetter till AC/DC eller Iron Maiden. Biljetterna försvann väldans fort. Klockan tio släpptes de och nu är dom slut. På min födelsedag (17 September) drar jag och mina finfina vänner ner till Göteborg för en hel helg där. Fylld med firande, tivoli och konsertupplevelse. Det blir till att se Lars Winnerbäck. Hur han står mig varmt om hjärtat även fast jag knappt lyssnar på han längre. Men jag kommer alltid förknippa Winnerbäck med vänner, speciellt Cissi. Hur vi har gått på hans konsert för något år sen, '07. Hur vi har gått på hans skivsignering. Hur vi har lyssnat på hans låtar om och om igen. Blir mysigt att få uppleva de igen.


Tankar
Skrivet av: Bunny

Vad kul födelsedag :D



Svar: Åh fy tuusan, skojar du eller. Jag fick sån panik så jag skällde på tågvärdinnan (hon var dock väldigt dryg så hon förtjänade det nog lite!) grät och och kunde inte sitta still.

2011-04-14 @ 10:52:27
Blogg: http://bunnydrugz.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0