ATT BANDIT ROCK AWARD VISADE VART SKÅPET SKULLE STÅ

Jag måste bli bättre på att ta bilder. Speciellt då man stod vid staketet, och där alla stjärnor gick fram och tillbaka till scenen. Plan Three började med att öppna galan. De har vart bättre förr. Men alltid roligt att se band igen. Hur de utvecklas och gör om. Galan var lite stressad. Men sen var de tio priser och sex band som skulle uppträda. Bullet och Pain var bra. Men inget jag annars lyssnar på. Royal Republic kickade allas ass. Det var nog där mitt headbangade började. De blev mer extremare under Sick Puppies spelningen. Jag rockade mer än alla andra. Vi gick under Danko Jones spelningen. Det var då vi hade lämnat staketet. De vi hann se var att de var rätt tråkiga. Inte dåliga. Bara tråkiga.

Nicke Borg var en prisutdelare. Jag blev rätt chokad då jag såg han gå bredvid mig, och jag var lite för feg att fråga om en bild. Men de bredvid mig gjorde de. Magnus Betner var också prisutdelare. De var allt han gjorde. Drog några skämt som var bra. Men hade förväntat mig en mindre show från han. Avenged Sevenfold vann ett pris och såklart var de inte på awarden, men gjorde en fin videohälsning till oss, så gjorde Iron Maiden också. Hardcore Superstar gjorde en kort och lite nonchalant hälsning då de vann ett pris.

I helhelt var de här en av de bättre Bandit Rock Award. Även min tredje. Folket är som alltid brutalt trevliga. Inga som bråkar eller knuffas. Jag älskade kvällen igår. Jag älskade att de hade bytt från Tyrol till Münchenbryggeriet. Öppnare lokal, fler barer och lätt att ta sig till toalett och balkong. Nästa år är jag där igen.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Man ska nog dra på Magnus egna stand-up shower för att få riktig Betnér-anda.



Häftigt att de gjorde videoinspelningar med sina tack!



Det brukar vara skön stämning när det endast är hårdrockare samlade på samma ställe. Har aldrig vittnat ett enda tjaffs någonstans.

2011-04-03 @ 13:37:51
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0