ATT ORDNA UPP KAOSET I KLÄDKAMMAREN

Halvkassbild på min proppfulla klädkammare. Jag har allt för mycket kläder för en klädkammare. Jag har gått från sänglådor till byrå till garderob till klädkammare. Allt blir för litet till slut, och de går inte att bli större än en klädkammare. Tog en sväng förbi IKEA idag och köpte lite saker så jag får de mer ordning. Skit har åkt ner till källaren och nu står de fina lådor på hyllan istället. Bara klänningar, skjortor och lekdräkter som hänger. Resten är vikta och uppdelade så jag vet vart jag har allt. Nu har jag en hög med galjor över.

Nu när jag är nöjd med hela lägenheten ska klädkammaren få en make over.


Tankar
Skrivet av: anna

det är svårt att få plats med allt!

2011-09-05 @ 22:38:02
Blogg: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0