ATT VARA TILLBAKA

Jag kanske ska ta upp bloggandet igen. Min hektiska höst har nu lugnat ner sig. Och jag känne mig mer manad att ha tid för att blogga. Flera gånger jag vart nära att börja pilla här igen.

Vad har jag hunnit med då? Close up kryssningen där jag slet ut min piercing. Efter många om och men har jag jag lyckats pressa igenom igen. Jag gick på semester, hade en galen födelsedagshelg i Göteborg. Sov hemma i några timmar för att sedan sätta mig på planet till Spanien.

Sen har de vart jobb, fester, jobb, hälsa på vännen på sjukhus, vara på Rättviks marknaden, jobba, festa, konserter. Nu börjar vintern närma sig ochg jag är samlad med energi.




Tankar
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

välkommen tillbaka :)

2011-10-19 @ 08:50:20
Blogg: http://emmasays.se

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0