ATT FÅ HA SETT LINKIN PARK

Helvete vad bra dom var. Har sett så många live youtubeklipp med dom så de kändes nästan overkligt att äntligen få se dom. Har bara lyssnat på deras gamla låtar, som jag upptäckte igår är 7 - 11 år gamla. Jag är inget stort fan av deras nya sound då de är för mycket elektro av de hela. De tunga är som borta. Och de här var en turnée för deras nya album. Setlist

Därför blev jag sjukt överraskad att de hade en sån bra blandning med låtarna, gamalt och nytt hej vilt. Så alla fick de dom ville. Linkin Park var gryma, och publiken var nästan ännu grymare. Våra röster slutade aldrig att jubla. När In the end spelades sjöng hela Globen med och hördes så starkt då Chester hade slutit sjunga. Under extra numret When They Come to Me hade de plockat in bongo trummorna och beatet var enormt. Och Crawling, crawling.. Helvete vad bra de var. Vi hade sittplatser, första gången. Mäktigt att se publikhavet uppifrån. Men de kändes som jag stod i publiken. De var svårt att sitta still. Speciellt då alla andra runt än stod.



Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0