ATT DAGEN BARA BLIR VÄRRE OCH VÄRRE

Helvete vad den här dagen bara blir sämre och sämre. Eftersom dagen ändå blev förstörd tänkte jag städa, laga mat och baka innan jobbet. Men nejdå. Tro fan att sockret har tagit slut. Jag orkar inte. Nu vill jag bara att den här dagen ska ta slut så jag och Jimmy får ha myskväll. Men en god korvstroganoff står på spisen och puttrar. Något som gick rätt idag. Sen sitter jag och tittar igenom midsommarbilderna. Vi hade den mysigaste dagen. Höll på i över 12 timmar. Så dagen innehöll rätt mycket. Allt från nakendans på taket till att några tjejer skulle slå Jimmy.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Haha what? Varför skulle dem slå Jimmy?



sv: Vi fick panik båda två, blev skitarga och trodde vi skulle missa typ allt. :P

2011-06-28 @ 12:36:59
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0