ATT BLI BEROENDE AV SPEL

(de blir lite snea bilder då jag inte har lärt mig rotera på mobilen)

jag har hittat ett mobilspel jag har blivit beroende av. jag bygger mig en egen stad. lite som farmeville då massvis tar exakt tid att göra. måste ha flera grannar för att få större mark. hjälpa till hos grannarna. jag älskar de här spelet. city story tror jag att de heter. heja beroendeframkallande spel då ångesten är som värst

Tankar
Skrivet av: Jessi Fox

jag bävar lite för den dagen då jag måste förlänga mitt abonnemang och förmodligen kommer välja en iphone och spela sönder mig.

2011-06-29 @ 09:16:32
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Skrivet av: Art By Tina/Tina Axelsson

Brittiska serier är oftast mina favoriter, älskar helt hysteriskt, hen till gården - och framför allt - Sugar Rush. Bäst i världen. mest för att den är inspelad på min favoritplats på hela jorden - brighton.

2011-06-29 @ 10:58:14
Blogg: http://trueborn.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0