ATT BERÄTTA LITE OM METALTOWN

Metaltown för mig var en verklighetsflykt. Eller som verkligheten borde vara. Musik och underbara människor. Galenskap och allt utanför normerna. Nyupptäckta band som golvar en, band som man inte lyssnar på men borde se. Och band som man avgudar, och kan göra en smula besviken. Och sen de där helvetiska regnet.

Under lördagskvällen fick jag enorma flashback till förra årets Sonisphere. Regnet öste ner och jag blev allt kallare. Bra val att campa då man fort kan springa till tältet och byta om till varma och torra kläder. De kändes inte som att området var större. Speciellt då de inte gick att komma ut från området då Raubtier spelade, och de gick inte att komma närmare scenen efter Korn.

Sedda band; Sum 41 - The Gaslight Anthem - Gogo Bordello - Corroded - All That Remains - Arch Enemy - System Of a Down - Bring Me The Horizon - Korn - Avenged Sevenfold - Början på Millencolin och Volbeat


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Vafan, Sum 41 och Millencolin, spelade inte dem på West Coast Riot? Eller var du där också? Har jag missat nåt? :O



sv: Åh, vad gott det låter!

2011-06-20 @ 13:34:22
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0