UTBROTT I SF-KÖN

Igår var vi på bio och såg Tron Legacy. Både hade massor med poäng på biokortet så vi skulle få en gratis bio. Dagen innan hade jag kollat så poängen stämde. Att det inte var något misstag. Då vi kommer till biogarfen går ena kön jättesegt och vi ställer oss hos en annan. Lär av mig, BYT ALDRIG KÖ. Hon i kassan måste ha hatat sitt liv med tanke på hur hon beteede sig. Otrevlig från första sekunden. Säger att jag bara har 400 poäng då jag hade 1200. Säger att jag har fel. Att det var därför det inte gick att boka för mig på internet (försökte göra det i måndags, men gick inte).  Vägrar lyssna vad jag har att säga. Ingen förståelse. Säger att hon inte kan göra något. Avbryter då jag pratar med Jimmy. Första gången jag sa ifrån som jag gjorde. Då hon avbröt min och Jimmys konversation sa jag att jag faktiskt inte pratade med henne. Jag stod på mig. Tillslut var jag tvungen att gå för jag var så arg.

Ett tag där trodde jag att det var jag som hade gjort fel. Så jag gick till bio automaten och försökte se om de fanns en biljett redan bokad, men de fanns de inte. Så vi gick helt enkelt till en annan kassa. Och med henne var det inga problem. Som jag trodde hade jag 1200 poäng på kortet. Satan i kassan där nere hade gjort fel då hon skulle boka två gratisbiljetter. Jag hade en sådan lust att gå ner till henne igen och skälla ut henne. Visa att hon hade fel. Och att hon inte borde jobba där längre. Satkärring.


Tankar
Skrivet av: Joss

Svar: så lite så! :)

2011-01-26 @ 21:50:00
Blogg: http://sickbitch.se
Skrivet av: frida

finns inget värre än dryga, arga personer i kassan...

2011-01-27 @ 07:28:17
Blogg: http://fridahagstrom.blogg.se/
Skrivet av: - Alexandra!

Jag har börjat lära mig det där nu, för jag lyckas ALLTID få otur när jag byter kö - den går helt plötsligt långsammare av någon anledning.



Men fy fan vilken dryg människa! När man jobbar med något där möte med människor är en del av yrket ska man fasiken vara trevlig. Usch, sånt där blir jag jätteirriterad på. Bra att du stod på dig!



sv: Förstår det, pajkanten är så fasansfullt god! :D

2011-01-27 @ 19:47:16
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0