TILLBAKA BLICK TILL KVÄLLEN MED STONE SOUR

En av de bästa spelningarna jag var på förra året var Stone Sour.Hittade flera klipp på youtube om vilket mästerverk den kvällen var. Corey är född till att stå på scen. Ingen nonchalant stil utan ett samspel med publiken. Den kvällen var en fin blandning med ös och intensivitet. Inga moshpits utan wall of dance. Det var en perfekt kväll för mig.


Tankar
Skrivet av: Art By Tina/Tina Axelsson

Ångrar lite att jag inte brydde mig mer av spelningen på srf, lyssnade på halva sen blev jag så ölsugen så jag var tvungen att gå tillbaka till vårt camp och dricka alldeles för mycket - men det kommer ju fler chanser. Så blir alla festivaler, är mer där för stämningen och det sociala än själva musiken, sjukt men sant. Det bara blir så.

2011-01-05 @ 19:13:09
Blogg: http://trueborn.blogg.se/
Skrivet av: Carro

<3

2011-01-06 @ 14:29:07
Blogg: http://feledii.wordpress.com

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0