RÅTTOR SOM ÄTER SIG GENOM VÄGGARNA



Det låter som de springer råttor i väggarna, eller att någon försöker bryta sig in. Det är läskigt. Obehagligt. Så de bästa som finns är att att lägga sig i soffan och krypa ner under Jimmys täcke och titta på 7th Heaven. Idag börjar min jobbvecka. Förra veckan skulle jag vara relativt ledig men det blev bara jobb. Jag längtar tills februari då jag får se resultatet av mitt hårda arbete. Men imorgon ska jag vara ledig. Imorgon ska vi dejta och gå på bio.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

sv: Ja väldigt många låtar har bra citat, just det från Primal Scream är ett av mina favoriter, finns många andra bra också. :)

Den du skrev var himla bra, den med!

2011-01-24 @ 13:17:48
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: Vanadesse.

Mjo det var tur att jag kollade schemat haha ^^ Hade ju vatt snopet att komma dit imorgon och ha missat första dagen, och eftersom vi dessutom inte har några lektioner imorgon ^^



Vad läskigt me råttorna!

2011-01-24 @ 14:06:17
Blogg: http://vanadesse.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0