OM JAG BLUNDAR FÖRSVINNER NOG ALLT

Det känns som att 2011 skulle kunna börja bättre. Efter tio timmars arbete bar det av till Bromma för att fira nyår. Var nykter under hela kvällen och åkte hem just efter tolv slaget för att gå upp tidigt idag för att jobba. Vi hade fyra kunder under de första 1 och en halv timme. När jag kom hem slockande jag och sov tre timmar. Efter en dusch vill jag bara somna om igen. En halv köttfärsbiff är allt jag lyckats få i mig idag. Så energin är som bortblåst.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Oj, fyra kunder? Det var inte många, det. :O



sv: Verkligen, det var lite jobbigt så där mot småtimmarna.

2011-01-01 @ 20:56:33
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: Art By Tina/Tina Axelsson

Även jag har legat däckad (har fortfarande inte gått upp ur sängen sedan igår vid 10-tiden då jag kom hem och gick och la mig. Fast alkohol och sömnbrist är min anledning. Dafs att gå upp snart, åtminstone för att ta bort nyårssminket.

2011-01-02 @ 12:42:21
Blogg: http://trueborn.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0