NU SKA NÄSSELUTSLAGEN FÖRSVINNA

Utslagen har inte försvunnit och jag känner mig bara äckligare och äckligare. Det är fläckar, prickar och torra områden överallt. Det är röda utslag överallt. Tur nog inte i ansiktet. Idag ska jag spendera mina sista pengar på att köpa medicin på apoteket. Jag tycker inte om att ta en tablett så fort något problem uppstår. Oftast när der kommer till feber och smärta väntar jag oftast ut de. Men nu har jag väntat i tre veckor. Jag väntar inte längre. Idag efter jobbet går jag till apoteket.


Tankar
Skrivet av: Pia

Säker på att det inte är fjällros? Har både jag och Jon haft och det är samma symptom.

2011-01-13 @ 12:34:08
Blogg: http://thepithattookapoop.blogspot.com/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0