KONSTIGT MED GOTT GODIS



Jag tycker om att titta igenom gamla bilder. Vissa är klockrena. Som den här. Då jag och vännen hade köpt massvis med godis dagen innan min 18 års firande. Vi satt hemma hos mig och pluggade och råkde spilla ut ett glas vatten i godispåsen, över 1 kilo godis. Vi trodde att vi var smarta som hällde allt i ett durkslag så vattnet skulle rinna bort. Men då började godiset smälta. Fort som attan slängde vi in godiset på en porslins tallrick i frysen. Som tur sprack aldrig tallriken. Och vårt godis gick aldrig till spillo.


Tankar
Skrivet av: pimpXprincess

Hahaha! xD

2011-01-29 @ 20:05:34
Blogg: http://www.pimpxprincess.se/
Skrivet av: Jessi Fox

hhahahahah!!! min första tanke när jag såg bilden var "shit har hon så galen bacillskräck att hon måste skölja godiset innan hon äter?" mest för att jag själv skulle kunna relatera till något sånt.

2011-01-30 @ 09:19:35
Blogg: http://jessiljungkvis.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0