KOM HEM NU!

Det känns som att tiden står stilla. Att det aldrig blir en ny dag. För alla dagar ser ut de samma. En tom lägenhet att komma hem till. Inga husdjur som möter en vid dörren. Ingen man som sitter i soffan och spelar Starcraft. I hans jobb resar han mycket. Men nu blir de dubbla då han åker till Budapest morgonen efter han kommer hem. Jag behöver ljud omkring mig då jag ska sova. Så jag slipper lyssna på stegen ute i trappen. Jag behöver lampor tända så jag slipper jaga skuggorna. Det är inte bra för ekonomin eller miljön för mig att vara själv. Men sen har jag en stor säng som jag ligger i mitten av. Två täcken över mig och fyra kuddar under huvudet. Det som saknas är mina katter.


Tankar
Skrivet av: Vanadesse.

Va gulligt!

2011-01-13 @ 01:43:48
Blogg: http://vanadesse.blogg.se/
Skrivet av: Jessi Fox

vadå.. ensamt är väl inte gulligt? vågar itne ens tänka mig tanken hur det skulle vara här hemma utan våra 4bentingar..

2011-01-13 @ 09:44:30
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0