HUVUDVÄRK VAR ORDET

Sitter nu vid köksbordet och torkar bort änglabajset i ögonen. Jag är trött. Vaknade med världens huvudvärk. Andra dagen i rad nu. Börjar bli en smula frustrerande då jag bara somnar om igen och en hel morgon blir bortkastad. SItter och petar i mig frukost. Råkade hälla ut lösviktste på golvet.

Sen måste jag betala mer på elen. En rest. Då fortum hade räknat ut fel. Och det bästa är att räkningen har kommit hem till mamma. Även fast elen står på mig. Så idag är det viktiga saker att ta hand om. Sen jobb.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Åh, änglabajs, det var ett nytt ord för mitt ord "ögonskräp". Fint, måste jag säga. :D

2011-01-26 @ 17:26:19
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0