EN FILM ATT REKOMENDERA



Igår låg vi och tittade på filmen The Town. En bra film. Men för mig var det nervkittlande. Det tog mig tillbaka till den värsta månaden. Okrontrollerade skakningarna. Rädslan. Distansen och hur ens liv vänds upp och ner. Mitt illamående kom tillbaka och sitter fortfarande i. Jag såg aldrig slutet då det blev för mycket för mig. Min rädsla har byggts på under flera dagar nu. Då tanken slog mig att han går fri. Tanken slog mig att jag kommer vara själv rätt mycket då Jimmy reser ofta. Tanken slog mig att min trygghet försvann lika fort som den eftermiddagen i oktober.


Tankar
Skrivet av: pimpXprincess

Vad jobbigt :/ Hoppas att du finner tryggheten igen!



Svar: Här kan det gott bli lite varmare utan att det blir slask, det är så jävla snöigt och kallt. Hehe! Men ja, helst skulle jag ju ha vår och hoppa över slasken.

2011-01-03 @ 11:10:31
Blogg: http://www.pimpxprincess.se/
Skrivet av: Elin

Men tack för att du lägger upp den mest misslyckade bilden under hela kvällen! asg

2011-01-03 @ 19:44:08
Blogg: http://nilenellaw.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0