DAGENS BOKSTAV ÄR I

Det är Thåström som får stå för dagens musik med ett av sina projekt. IMPERIET. Låten får min mage att knyta sig. Oftast orkar jag inte höra igenom hela låten. Vid meningen att föråda en vän är det värsta brott byter jag låt. Jag är en idiot får mig alltid att ranska mig själv och hitta fler saker att tänka igenom. Ett geni med ångest. Kan det gå fel?



Tankar
Skrivet av: Bunny

Är typ likadan med den där låten.. det går till en viss gräns..



Svar: Det jobbiga är bara att jag ständigt påminns om att jag inte har några tillfällen av använda mina finaste kläder till. Jag bara har dem. Och längtar efter dem.

2011-01-04 @ 18:25:31
Blogg: http://bunnydrugz.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0