DÅ NATTENS MÖRKER DRAR FRAM GÅR INGEN SÄKER

I natt hände det igen. Fast mot Jimmy. Han tror också det bästa om människor. Och därför gladeligen hjälper dom. Just nu befinner han sig i Budapest utan sin plånbok. Den försvann i natt då han skulle hjälpa en människa att hitta en krog. Efter en kram var plånboken borta. Precis som mig blev han lurad. Och det är de han bär på nu.

I natt sov jag inget alls. Låg och tänkte på hur världen är. Hur mycken man än vill så går det inte att lita på någon. Idag ska jag ringa vårt försäkringsbolag. Se vad jag kan göra. Det är de som är skönt. Att min energi är tillbaka. Så jag kan göra något. Så jag orkar vara den som stöttar.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Fan vilka vidriga människor det finns där ute alltså, usch!



sv: Nej men, du måste ju läsa ut den! :P

2011-01-16 @ 17:57:14
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0