ATT VAKNA UPP UTVILAD

Igår var jag så trött så jag bara gick och la mig i sängen och somnade till 7th Heaven. Och nu smakar jag inte alls gott ur munnen. Jag undrar vad den här veckan har att erbjuda. För de senaste gångerna Jimmy har vart ute och rest har jag antingen varit på botten och krälat eller så har ett helvetet brytit löst (som rånet, och rättegången). Jag ska jobba sex utav åtta dagar och hinna klämma in olika ärenden.

Nu ska jag upp, göra mig en kaviarmacka och sen spela mer Fable 2.


Tankar
Skrivet av: Jessi Fox

jag hinner oftast itne göra ett skit om jag jobbar 6 av 8 dagar... suger att jobba i butik ibland!

2011-01-10 @ 11:44:39
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Skrivet av: Bunny

Allt blir verkligen så svårt utan pojken i närheten. Jag träffade Alex igår och jag är redan galen :(



Svar: Så tråkigt att inte ha nån favoritdag :(

2011-01-10 @ 21:23:42
Blogg: http://bunnydrugz.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0