TORSDAG MORGON OCH JAG ÄR REDO

Idag är det torsdag och jag jobbar morgon. Var inte alls svårt att kliva upp då jag har vart vaken sen fem. Säger ju de, jag kan inte sova själv. Under natten var de bara jobbiga drömmar. Som att Jimmy hade kommit hem och under den natten skulle han ut med sin polare och två tjejer, en snygg och en ful. Och morgonen efter skulle han åka iväg igen.

Rätt ofta jag drömmer dumma drömmar om han. Han kan ju inte vara perfekt hela tiden!


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Såna där drömmer dyker upp då och då. När man vaknar känns dem så jäkla verkliga.



sv: Nej usch, det går inte att mäta med förra året. Jag menar, här har vi gått och väntat huuuur länge som helst och så släpper dem de där fisbanden.

2011-02-17 @ 19:40:10
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: Bunny

Drömmer dumma drömmar om Alex med.. så dumt.

2011-02-19 @ 00:34:04
Blogg: http://bunnydrugz.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0