SENT EN ONSDAGKVÄLL

Mitt i all den här oredan ska jag försöka snickra ihop min kostym. Alla delar är fixade. Måste bara göra en topp på min mössa, och göra min honungsburk. En glasburk som fint ska slås om till Bamses dunderhonung.

Februari månad är fullspäckad och ingen tid att andas ut. Men jag tror att den balensen jag alltid har letat efter äntligen är här. Jag planerar in vilodagar, roligadagar, ärendendagar och jobbdagar. Just nu är jag trött och vill sova. Halv sju är klockan ställd på för att hinna laga matlådor innan jag ska till jobbet.


Tankar
Skrivet av: bitterfittan

oj du är flitig som fixar matlådor!

2011-02-03 @ 02:18:29
Blogg: http://frokenbitterfitta.devote.se

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0