LITE FREDAGSNÖJD

Känner mig som en ny människa. Efter snöstormen och innan mörkret kom lyckades jag ta mig ut på en promenad. Planen var att sitta inne hela dagen då snön dansade sin dans. Men sen kom solen fram och hånade mig. Då var det bara att klä på sig varmt och gå ut.

Idag är jag glad för fyra saker, att jag inte har hund, att jag inte har hus, att jag inte har bil och att jag inte jobbar ute. Människor som var ute med sin hund då de blåste som värst. Folk som skottade, folk som stod på sina bilar för att nå. Sen vill jag inte ens tänka på hur de var för brevbärare och byggare. Idag är jag som sagt rätt nöjd med mitt liv.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Jag kan säga dig att det var nästintill omöjligt att vara brevbärare igår. Fy fan vad tufft det var alltså. En hel gata fick gå utan post för mig, jag kom verkligen inte fram, trots att det finns otroligt fina medmänniskor som gjorde att för att hjälpa mig.



sv: Jag får verkligen ta och göra det, gå igen fler låtar me dem på YouTube. :)

2011-02-12 @ 09:16:51
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: Bunny

Håller med om det där. Vissa av oss behöver inte ens spendera tid ute i snön och oväder, men vi klagar på dentändå...

Jag vill ju inte gärna ha den här mer. Jag vill bara ha vår.. det är därför jag gnäller om snön, tror jag.



Svar: Taack, vad kul att du gillade den!

2011-02-12 @ 10:56:22
Blogg: http://bunnydrugz.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0