LITE BRA MYCKET DÅLIGT

Helvetisk dag på jobbet då elektronkort, signaturköp eller poängkortet inte funkade. Fick en utskällning av en kund då jag inte lät att ta varorna och betala sen. Att bli utskälld på tommage är inget jag rekomenderar. Jag sitter nu och lyssnar på Thåström. Varvar ner, glad åt att jag slutar om knapp en halv timme. Helvetsik dag och snart ska jag ut i snöstormen.

Men en bra sak, som jag är sjukt stolt över. Jag beställde godis för första gången. Vi får se hur stolt jag är nästa vecka. Om allt kommer räcka eller inte. Men men. Jag gjorde det i alla fall. Framsteg är alltid bra.

Köpenhamn är bra om man inte vill vara med.
Kan gå dar här utan att jag pratar med en själ
- Brev till 10e våningen


Tankar
Skrivet av: Joss

sv: jaa vi har snöstorm här idag med =/ fyy

2011-02-10 @ 15:56:44
Blogg: http://sickbitch.se
Skrivet av: pimpXprincess

Tråkigt med utskällning :/



Svar: Jo, jag känner detsamma för dreads. Dom som kan bära upp det gör att dreads blir sjukt snyggt, men det finns alldeles för många som borde låta bli att ha dreads.

2011-02-10 @ 16:18:56
Blogg: http://www.pimpxprincess.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0