DÅ DRÖMMAR BLIR TILL VERKLIGHET

Det gillas att somna allt för sent och vakna en timme innan jag ska upp. I natt hade jag tatueringsdrömmar. Att min stjärntatuering såg ut på ett helt annat sätt då jag skulle visa den för en vän. Samtidigt som jag visar den blir jag chokad, just för att den är annorlunda. Men jag säger inget. Utan försöker förklara den ändå. Det var väldigt mycket tatueringssnack igår. På måndag ska vi till studion. En vän ska boka tid och jag ska göra mitt bästa att inte impulsttatuera något.


Tankar
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

hehe men impulstatueringar är ju de bästa! :D

2011-02-26 @ 09:33:29
Blogg: http://emmasays.se
Skrivet av: Anki

Haha ja det var svårt för oss oxå måste jag säg, jag är nog lite mer som din pojkvän, fast jag ville absolut inte ha vitt, för det är tråkigt :) Men min pojkvän vill ju vara extrem och köra rött och grönt haha. Galet :) (tycker jag)

2011-02-26 @ 10:27:28
Blogg: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0