ATT SÖNDAGS SOLEN KAN GE MIG ENERGI

Lite dåligt sammvete hade jag igår då jag ställde in planerna. Men när jag vaknade i morse kände jag att det var rätt. Min kropp håller på att kajka ihop av all stress. Tror det är därför jag har huvudvärk och mår illa. Ständigt igång och ingen balanserande kost.

Idag ska vi städa klart köket efter målningen. Fast i min takt. Ska försöka väcka liv i Jimmy. Ska ner till affären för att köpa smör och nybakat bröd. Solen lyser så fint ute så det blir en mys morgonpromenad. Sen ska jag dra med han på promenad i trollskogen som ligger nära. Jag älskar den skogen. Att få klättra upp på bergen. Sitta ner för att tänka och filosifera. Idag hade vart en perfekt dag att ha hund.


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0